3 octombrie 2024

VIZIUNEA PĂRINTELUI ATANASIE, INSULA EUBEIA, GRECIA

"Doamne, mintea mea lipsita de putere nu poate ajunge la Tine. Ca si regele Avgar Te chem: "Vino si tamaduieste-mi ranile gandurilor mele celor rele si.... Te voi lauda ziua si noaptea Te voi vesti oamenilor, ca toate neamurile sa stie ca Tu, Doamne, savarsesti minuni ca si altadata, ierti pacatele, sfintesti si dai viata".... Rugati-va pentru mine, toti Sfintii, ca sufletul meu sa invete smerenia lui Hristos ...

                         

CALAMITĂȚILE VIITOARE. 

La începutul toamnei anului 2008, am venit din nou să-l văd pe Arhimandritul Naum în lavra Sfinte Treimi a Sfântului Sergiu.
 
Când am venit să-l văd pe stareț
i-am povestit pe scurt despre evenimentele internaționale actuale - consecințele războiului de opt zile cu Georgia și criza financiară mondială. După ce m-a ascultat, părintele Naum a spus: "Ar fi bine să îl găsim pe parintele Atanasie, lui Domnul i-a descoperit viitorul". Când l-am întrebat unde să-l găsesc, a dat un răspuns foarte vag: este grec. Am început să mă gândesc cum să găsesc un ac în carul cu fân. Cu cât mă gândeam mai mult la cuvintele părintelui Naum, cu atât mai mult îmi doream să încep să-l caut pe parintele Atanasie, și fără întârziere. Părintele nu ruga aproape niciodată. Aștepta de la copiii săi să se aprindă de aceeași idee ca și ei să fie co-lucrători în lucrare, și nu doar executanți: doar "din datorie", după cum știm, nimic nu merge. Și iată-mă deja în avion, în drum spre Ierusalim. Desigur, ar fi fost mai logic să caut un părinte grec în Grecia sau în Cipru, dar am decis să încep de la Ierusalim, de la Sfântul Mormânt, pentru că, în cele din urmă, toate informațiile circulă acolo și toate națiunile se adună. La fața locului, o călugăriță cunoscută, E., mi-a sugerat să întreb despre părintele Atanasie de la părintele Panteleimon, care de mulți ani trăiește la Sfântul Mormânt. Când am ajuns și am început să întrebăm despre părinte, spre surprinderea mea, călugării greci nu foarte prietenoși au devenit drăguți și amabili, părintele Panteleimon ne-a invitat în chilia sa. Când l-am întrebat dacă îl cunoaște pe părintele Atanasie, a spus că da. Apoi l-am întrebat unde locuiește și dacă este posibil să îl vedem. Părintele Panteleimon a spus că părintele nu primește aproape niciodată pe nimeni, dar că îl va suna pe un anume Leonid, un fost militar, care era rudă cu Atanasie, și apoi ne va spune rezultatele conversației.

Părintele Panteleimon mi-a dat câteva broșuri și pagini de text în limba greacă, cerându-mi să fac o copie și să îi întorc originalul. Călugărița E. și cu mine ne-am dus să căutăm un centru de copiere.
Am găsit un anumit birou al cărui proprietar, un evreu, a acceptat cu amabilitate să facă câteva copii ale textului și ne-a rugat să revenim peste o oră. La ora potrivită am ajuns și ni s-a dat o factură. Ochii mei au ajuns pe frunte: aproximativ 1500 de dolari! "Ți-ai ieșit din minți! Toată camera ta costă 3000 de dolari!" - Aproape că am strigat. Dar proprietarul a scos o listă cu prețuri și a arătat cu degetul: o copie a unei pagini color - 3 dolari. Când l-am întrebat unde a văzut tiparul color, mi-a răspuns vesel: "Vedeți: unele litere sunt în altă culoare - roșu sau albastru, așa că plătiți, altfel nu vă dau nici originalul, nici copia. Și dacă nu sunteți mulțumit de ceva, hai să rezolvăm prin intermediul unui loyar (avocat)". Eram gata să rup biroul în bucăți de furie, dar acest om amabil a pus copiile și originalul într-un sertar și și-a văzut de treabă. Călugărița E. m-a scos afară și mi-a spus: "Probabil că aceste hârtii înseamnă ceva, de aceea sau ridicat puterile satanice". Nu era nimic de făcut, așa că ne-am întors și am început să ne târguim. O oră mai târziu, după ce am plătit 500 de dolari, mergeam deja cu o cutie de hârtii la părintele Panteleimon. El s-a bucurat alături de noi, ne-a spus că părintele Atanasie se afla în Grecia și era gata să mă primească și ne-a dat numărul de telefon al lui Leonid, care ne va ajuta să-l contactăm pe parinte. În dimineața următoare, bucuros, am zburat la Moscova. Părintele Naum m-a întâmpinat foarte bucuros. Stătea ca un comandant militar, privind în depărtare, ca și cum ar fi contemplat ceva acolo. I-am povestit despre călătorie, i-am povestit aventurile mele și i-am dat o copie a textului. Ca de obicei, am vorbit, m-a acoperit cu epitrahil și m-a lăsat să plec.

La Moscova am cerut o viză Schengen, l-am sunat pe cunoscutul meu Ieromonah din Athos - l-am rugat să vină cu mine la părintele Atanasie ca traducător și să aranjeze o întâlnire cu Leonid. Totul era pregătit pentru călătorie.

M-am dus să cer binecuvântarea părintelui Naum, dar el mi-a spus să nu mă grăbesc. Și într-adevăr, în curând au apărut chestiuni urgente la serviciu și călătoria a fost amânată. Am decis să zbor după Crăciun, iar părintele nu m-a grăbit. Dar pe 1 ianuarie, la unu și jumătate dimineața, am primit un mesaj text în care mi se spunea că părintele Atanasie a murit. Am fost atât de întristat de această veste încât în aceeași zi am mers la părintele Naum.

Și părintele Naum era liniștit. Abia după ce am primit traducerea textului mi-am dat seama că aveam în mâini o conversație între părintele Atanasie și un fiu duhovnicesc (care a vizitat insula Eubea în 2007), iar dacă aș fi zburat până acolo, aș fi auzit același lucru și nu este un fapt că versiunea mea de înregistrare a cuvintelor parintelui ar fi fost exactă. Sincer, nu am crezut ce am citit, mai ales profeția părintelui Atanasie despre războiul cu Ucraina. Le-am dat să citească mai multor egumeni.
Dupa aceea le-am pus într-un sertar îndepărtat al biroului meu, iar câțiva ani mai târziu, când uitasem deja că există o astfel de profeție, am primit un telefon de la un egumen: "Îți amintești, mi-ai dat să citesc despre Ucraina?". Mi-am amintit, am luat textul și... O, Doamne, evenimentele s-au dezvoltat ca după un scenariu. Este de neînțeles cum părintele Naum, care stătea în chilia sa, care nu mergea nicăieri, a văzut toate acestea și a răbdat slăbiciunile noastre de necredință și apoi s-a bucurat cu mine copilărește când am avut o luminare, când am ieșit din această stare de necredință. El nu demonstra nimic, nu a argumentat, doar a așteptat cu umilință, bazându-se pe Pronia lui Dumnezeu.
Parintele a acordat o mare importanță chestiunii revenirii Constantinopolului, a spus că totul va începe cu războiul din Turcia. El chiar a spus odată: "Dacă mergeți la Sfânta Sofia, măsurați partea altarului bisericii, ca să știți exact ce iconostas să faceți acolo". M-am dus. Am măsurat. Am notat undeva, am pus undeva. Din nou nu-mi amintesc, dar știu sigur că zace până la vremea respectivă și cu siguranță va fi nevoie. Mare este părintele Atanasie și părintele nostru Naum, rugați-vă înaintea tronului lui Dumnezeu, ca să nu tremuram în anii evenimentelor ce se apropie, să păstrați credința ortodoxă și credincioși față de Patria noastră!

Din cartea: Sfârșitul lumii: Profeții / Arhimandritul Naum (Baibordin). - Moscova: Sibirskaya Blagozvonnitsa, 2020. pp. 250-256.

CONVERSAȚIA CU PARINTELE ATANASIE.

Tot ceea ce au scris sfinții Bisericii noastre se va întâmpla întocmai, până la cel mai mic detaliu. Părintele a spus că în tinerețe a citit profețiile Sfântului Cosma Etolul și a fost uimit.
A început să se roage și l-a rugat pe Dumnezeu (fără să-și dea seama de gravitatea cererii la momentul respectiv) să-i dezvăluie când vor avea loc evenimentele prezise. Dar, după ce a vizitat Athosul și a vorbit cu un părinte, și-a dat seama de greșeala sa.
Numai Domnul decide cine este vrednic de harul revelației. Într-o seară, în timp ce părintele se ruga (era ziua în care turcii i-au ucis pe ciprioții Solomos și Isaac) (uciderea celor doi demonstranți din Cipru de către ocupanții turci a avut loc în 1996), evenimentele viitoare au început să se desfășoare în fața privirii sale interioare ca un film.
Fiecare dintre războaie va fi și mai teribil decât precedentul. Fiecare dintre războaie va implica din ce în ce mai multe state și, astfel, războiul va cuprinde tot globul pământesc. Între războaie vor exista perioade de pace. Locuitorii statelor implicate în războaie se vor ruga la Dumnezeu pentru ajutor, dar rugăciunile lor nu vor fi ascultate. Locuitorii satelor care nu vor fi implicate în războaie nu vor fi luminați de nenorocirile vecinilor lor, ci vor căuta războiul și distrugerea pentru a-și răzbuna dușmanii.
În cele din urmă, războiul va cuprinde întreaga lume. Peste tot se va răspândi foametea, devastarea, mizeria, revoltele, jafurile și bolile vor domni peste tot.

Primul dintre războaie a fost cel din Georgia (Războiul de cinci zile din Osetia de Sud din august 2008). Rusia va rezista unei noi provocări - un atac din partea Georgiei - și de data aceasta va distruge Georgia complet.

Din păcate, victimele civile din Georgia vor fi îngrozitoare.
În timp ce rușii vor fi în război cu Georgia, ucrainenii, instigați de americani, vor începe, de asemenea, să provoace în mod flagrant Rusia.

Turcia va permite navelor și avioanelor americane să intre în strâmtorile și spațiul său aerian pentru a lovi Rusia.

Din acel moment, va începe numărătoarea inversă pentru Turcia. Foarte curând, rușii îi vor învinge pe ucraineni (mai exact, puțini ucraineni vor accepta să lupte cu rușii) și vor fi întâmpinați de locuitorii orașelor ucrainene. Deasupra Ucrainei și a Mării Negre vor avea loc pentru prima dată lupte aeriene între ruși și americani, iar rușii vor obține o victorie zdrobitoare.

O dictatură va fi instaurată în Turcia și, în același timp, kurzii se vor revolta. Va avea loc o criză economică mondială.

Sistemele economice ale națiunilor se vor prăbuși una după alta, plățile vor fi oprite, vor exista revolte populare pe motive economice, iar oamenii din Europa vor refuza să slujească în armată.
America și Israelul vor ataca Iranul.

Războiul va începe de jos, din cauza binecuvântării care protejează Grecia. Dar războiul va veni și în imediata noastră vecinătate: Albania, Croația, Bosnia, America și NATO împotriva Serbiei și Rusiei.
În Grecia, în câteva săptămâni, guvernul va cădea și vom merge la alegeri.

Atunci liderii care vor guverna în Turcia ne vor ataca.

Când vor avea loc aceste evenimente, amintiți-vă două lucruri: niciodată să nu trădați și niciodată să nu vă lepăda-ți de Hristos și patria voastră.

Și acum voi continua cu profețiile despre evenimentele militare din lume, ce se va întâmpla cu Grecia și în special cu noi, grecii, și ce trebuie să facem pentru a ne salva).
Marea Neagră va deveni lacul rusesc, după ce și Turcia va fi cucerită. (Turcia va fi prima țară în care rușii vor testa super-arma secretă rusească. Părintele spunea că rușii au o armă secretă cu care pot distruge țări întregi ca pe niște jucării de copii).

Rușii, întâmpinând rezistență din partea turcilor și grăbindu-se să îi învingă înainte ca NATO să aibă timp să ajute Turcia, vor distruge această țară în întregime.

Chiar mai devreme, rușii vor intra în Georgia, Ucraina, Armenia și Azerbaidjan, respingând trupele americane.

La nord, rușii vor invada și cuceri țările scandinave Finlanda, Suedia și Norvegia. Acest lucru se va întâmpla deoarece, deși aceste țări vor rămâne neutre din punct de vedere formal, de pe teritoriul lor va fi dată prima lovitură serioasă Rusiei, ale cărei victime vor fi civili. Pedeapsa care se va abate asupra acestor țări va îngrozi întreaga omenire.
Apoi, rușii vor intra în Polonia, Cehia, Slovacia, România și Moldova. Oamenii din țările ortodoxe din Balcani se vor revolta, își vor răsturna conducătorii corupți și vor forma o alianță cu Rusia. Ei vor fi sârbi și români, dar nu bulgari.
Rușii vor merge apoi spre sud pentru a-și ajuta aliații, arabii și mai ales iranienii, în războiul lor cu americanii. În acest moment, americanii, după o luptă crâncenă, vor pune stăpânire pe întreaga coastă a Iranului, dar nu vor putea înainta în interior, deoarece perșii vor opune o rezistență disperată.
Rușii vor trece peste toată Persia și vor învinge forțele SUA-NATO. Ei vor invada apoi Irakul, Siria, Iordania, Libanul, Kuweitul și, în cele din urmă, Israelul.
 
În acel moment, SUA și Israelul vor face prima încercare de a folosi arme nucleare, dar rușii le vor neutraliza. Acest lucru va provoca întreruperi de energie și comunicații în întreaga lume.
Rușii vor intra apoi în Egipt și vor cuceri Canalul Suez.

În timpul ofensivei din Orientul Mijlociu, trupele ruse vor trece și prin Grecia, dar nu vor provoca grecilor nici cea mai mică pagubă.

În plus, trupele vor trece foarte repede prin Grecia.
Această capacitate de a se deplasa rapid un număr mare de trupe pe distanțe lungi va fi un mare avantaj al rușilor. Acest lucru va fi posibil datorită aparatelor zburătoare de o construcție nouă necunoscută, asemănătoare farfuriilor zburătoare.

Rușii vor intra apoi în Balcani pentru a-i ajuta pe sârbi împotriva NATO și a statelor musulmane și catolice din Balcani care îi vor ataca și vor obține victorie.
Singurul lucru care îi va frânge pe ruși și îi va forța să își împartă forțele va fi trădarea chinezilor. Deși la început China va fi de partea Rusiei, după un timp, tentați de cea mai mare mită din istorie - puterea asupra teritoriului întregii Siberii - chinezii își vor retrage trupele și, chiar mai rău, vor permite trupelor aliate să îi înjunghie pe ruși pe la spate.

(Acei ticăloși care nu au trimis trupele să-i ajute pe ruși le vor trimite acum împotriva eroicei armate grecești, care, sub conducerea binecuvantatului rege Ioan, va lua parte la bătălia de la Armaghedon). Dar aici vor fi complet înfrânți de forțele îngerești cerești care îi vor învinge.
Regele Ioan, odată ajuns pe tron, va continua să lupte - de data aceasta împotriva chinezilor. (O armată greacă, împreună cu câțiva aliați ortodocși, adică 100.000-150.000 de oameni, împotriva unei armate de 200 de milioane? Ar fi putut ea să-și învingă dușmanii dacă nu ar fi intervenția divină a Domnului)?
Focul care va coborî din cer și îi va "topi" pe chinezi (așa mi l-a descris părintele) va fi adus de slăviții slujitori ai Domnului - sfinții îngeri. După ce îi va învinge pe chinezi, regele Ioan va lupta împotriva tuturor musulmanilor, mai întâi în Asia și apoi în Africa de Nord.

Dar nu am terminat de vorbit despre primul război.

Rușii vor introduce trupe în Tracia Orientală și în ținuturile asiatice de vizavi.
Trupele occidentale vor debarca în Albania și vor începe să se deplaseze spre est de-a lungul drumului Paraegnatia (o mare parte a căruia, însă, va fi distrusă până atunci).
 
Dar cum le va fi dificil să se deplaseze de-a lungul drumurilor distruse (drumuri bombardate, poduri aruncate în aer, atacuri rusești constante), ei vor lua o decizie vicleană.

Occidentul își va trimite majoritatea trupelor de-a lungul drumului Egnatia, aproape de noi, în Grecia.
Acest lucru se va întâmpla în primul rând pentru că Grecia va fi un stat neutru și drumurile sale nu vor fi distruse, iar în al doilea rând pentru că Grecia va fi un aliat neformal al Rusiei (rușii nu ar îndrăzni să atace un stat "aliat" și prieten).

Și așa se va întâmpla. Dar aliații îi vor urî teribil pe greci pentru că nu au intrat în război împotriva rușilor și, prin urmare, nu au suferit nicio pagubă, în timp ce ei, în Occident, vor avea propriile țări practic distruse și mulți dintre cei dragi lor uciși.

Vai de grecii care vor cădea în mâinile lor.

Pentru cele mai neînsemnate motive - de exemplu, pentru a răspunde la întrebarea pe care o vor pune fiecărui creștin sau păstor dacă orașul este aproape sau departe - grecii vor fi torturați până la moarte. Armatele occidentale vor devia de la calea lor și vor ataca orașe mari și mici.
Toate atrocitățile cruciadei vor fi repetate. Soldații occidentali vor jefui case, vor viola femei de toate vârstele, vor ucide oameni și vor arde bisericile. Își vor bate joc de preoți, iar calamitățile vor urma una după alta, pentru că, de îndată ce o trupă occidentală va pleaca, următoarea o va urma în același loc....
Singura scăpare va fi să fugiți în munți sau în păduri. Vai de bătrâni, gravide, copii mici și invalizi.
Dar noii cruciați vor suferi o pedeapsă grea și ruinătoare la zidurile Constantinopolului (Acesta este sfârșitul povestirii auzite de la părinte în 2007. Următoarele sunt fragmente din explicațiile primite de vizitator în 2008).

În zilele următoare, va începe o criză economică mondială (va fi provocată artificial), provocând prăbușirea sistemului de credit.

Trupele nato pentru că se va forma o congestie pe drumul Egnatius, (parintele mi-a spus că trupele vor fi în număr de aproximativ trei milioane), vor trimite o parte din trupele lor prin Tesalia. Calamități groaznice îi așteaptă pe locuitorii regiunilor prin care vor trece. Satele din văi vor fi distruse pentru că nu au apărare naturală.

Doar satele de la poalele Muntelui Olimp și ale Muntelui Kissavos vor fi salvate.
Trupele care vor călători prin Tesalia și pe drumul Egnațian se vor reuni în apropiere de Tesalonic. Orașul va fi recucerit. Pe locuito
rii săi, care, din fericire, vor fi puțini la număr până atunci, îi vor așteapta atrocități cumplite.
În timpul confruntări greco-turce, niciun soldat grec nu va fi ucis.

Dar unii vor fi răniți.

Soldații vor avea degetul pe trăgaci în permanență, vor fi focuri de armă și de tun (mai ales pe insule), dar toate acestea vor fi atacuri neorganizate. Vom fi apărați de acoperirea lui Dumnezeu și apoi de o conducere militară luminată, care pregătește deja regulamentele de apărare ale statului, în conformitate cu evenimentele viitoare.

Turcii intenționează să cucerească multe insule grecești mari. În același timp, ei vor stârni o rebeliune în rândul imigranților economici, de aceeași credință, furnizându-le armament, care a fost deja stocat în anumite locuri din țara noastră. Sarcina rebelilor va fi sabotajul: aruncarea în aer a podurilor și drumurilor, incendierea ..
.
Din informațiile pe care le vor primi turcii, aceștia își vor da seama că o încercare de a intra în posesia insulelor grecești este echivalentă cu o tragedie.
Atunci vor încerca să acționeze brusc prin atacarea Greciei continentale. Turcii își vor încărca trupele pe nave și vor pleca spre locurile de debarcare, de la Kavala la Atena!
Ei vor crede că ne-am aruncat toate trupele în apărarea insulelor și am lăsat coasta neprotejată. Vor fi la o aruncătură de băț distanță. La șase mile marine de coastă. Acolo va veni osânda lor.
Văzând că este imposibil să cucerească insulele, turcii vor ataca Ciprul. Vor avea loc lupte crâncene și pierderi grele (atât în rândul trupelor, cât și al civililor).
Din fericire, ofensiva iminentă a trupelor ruse îi va forța pe turci să își retragă toate trupele pentru a-și apăra țara. 

Din păcate America va fi complet distrusă. Din cele trei sute de milioane de locuitori care există acum acolo, 90% vor muri din diverse cauze legate de război.
Toate acestea vor fi îngăduite de Dumnezeu.

Când l-am întrebat pe părinte cum poate Domnul să permită unei națiuni, rușii, să atace și să invadeze peste alte țări?
 
El mi-a răspuns că toate războaiele în care vor fi implicați rușii vor fi cauzate de provocări, la care rușii vor răspunde.

La fel și cu turcii. Pentru ca mai târziu să nu se poată justifica în fața Domnului, spunând: "Cu ce am greșit, de ce Ne-ai distrus cu arma Ta - trupele rusești?"
Domnul le va spune: "Voi înșivă, fără niciun motiv, i-ați atacat pe greci. Aceasta este pedeapsa voastră".

Din acest răspuns al parintelui meu am înțeles că turcii trebuie să atace Grecia din proprie inițiativă pentru ca legea dreptății Domnului să poată intra în vigoare.
Criza globală a început.

Ea va crește și va scădea. Dușmanii încearcă să semene disperare și panică în omenire. Câți dintre concetățenii noștri vor dori să asculte de sfaturile duhovnicești ale duhovnicilor, atunci când își vor pierde depozitele și economiile?

Când vor fi concediați de la locurile lor de muncă?

Când dobânda la împrumuturile lor va crește de zece ori peste noapte?

După prima explozie a crizei, după o vreme se va părea că totul este sub control.
Apoi, o nouă lovitură va fi dată, chiar mai brutală și mai nemiloasă.
Oamenii se vor sinucide la locul de muncă și acasă.
Magazinele și băncile vor fi jefuite și incendiate.
Economia se va prăbuși.
Vor fi impuse taxe fără precedent.
Chiar și pentru animalele de casă (găini, pisici, câini) vor fi puse impozite.
Dar războiul care se apropie va da totul peste cap.
Părintele a spus că nu ar trebui să încercăm să salvăm bani, bijuterii, pietre prețioase. Lăsați toate acestea sa se piardă.

Aceste lucruri nu ne vor salva.

Să nu vă fie teamă, să nu cârtiti când vor veni aceste evenimente, spune parintele. Domnul nostru, cu Preacurata Sa Maică și toți sfinții sau luat de mani și au înconjurat Grecia.
Orice acțiune vrăjmașa împotriva noastră va eșua.
Cei care au un duhovnic să se sfătuiască doar cu el.

Celor care nu au un duhovnic, care nu cred în Domnul, li se vor adresa mesajele mântuitoare și salvatoare de suflete ale ierarhilor Bisericii Greciei, adoptate la soboarele extraordinare.
Când va trece prima furtună, toată lumea să se aprovizioneze cu cele necesare traiului.

Fiecare membru al familiei să aibă toate cele necesare. Voi, care aveți avantajul binecuvântat de a ști despre nenorocirile viitoare, precum și despre renașterea națiunii noastre (spunea parintele copiilor săi duhovnicești), amintiți-vă de datoria voastră sfântă de a ajuta orice creștin care bate la ușa voastră.
Veți da chiar din sărăcia voastră, și nu din prisosul vostru.
Blestemat să fie cel care refuză să ajute un creștin. Cel care se gândește doar la copiii săi și îi lasă pe copiii altora să moară.

Mâna care bate la ușa ta nu va fi doar mâna unui om flămând, ci și mâna unui Înger care te va pune la încercare, la porunca Domnului.

Blestemat să fie cel care va cere bani pentru adăpostirea celor prigoniți, care dezonorează femeile.
Binecuvântarea Domnului să fie peste voi toți cei care vă deschideți casele.
Vi se va părea că vi se vor epuiza rezervele de hrană, dar ele nu se vor epuiza niciodată.
Îngerii Domnului vă vor arăta unde să găsiți hrană.

Să aveți întotdeauna apă sfințită cu voi. Dacă adăugați o picătură de apă sfințită chiar și în apa tulbure și spuneți o rugăciune, apa va deveni potabilă.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

AVEM SFINTI
Sunt mii de sfinţi
Ce-au îndurat martiriu,
Chinuri cumplite ei au suferit,
Dar câţi din oameni
Ştiu de-a lor durere,
Câţi despre ei au auzit?

Avem mulţi sfinţi
Ce mijlocesc la Domnul
Pentru a noastră mântuire,
Să le aducem şi noi astăzi
Prinos de mulţumire.

Să le urmăm credinţa neclinită
Şi dragostea de Dumnezeu,
Să îi rugăm să ne ajute,
Căci drumul vieţii este
Din zi în zi mai greu.

Arhivă blog

CARUI SFANT TREBUIE SA NE RUGAM?

Drumul către viaţa cea veşnică şi fericită a împărăţiei lui Dumnezeu trece prin multe necazuri şi ispite în această scurtă viaţă, iar noi avem nevoie de ajutor în aceste încercări, ajutor pe care nici un om nu poate să ni-l dea. De aceea ne întoarcem către Dumnezeu, către Maica Domnului şi către sfinţi. Şi cele pe care nu întotdeauna putem de unii singuri să le înfăptuim, acelea întru care nu întotdeauna pot să ne ajute ­medicii cei pământeşti şi mai-marii zilei, pot întotdeauna să ni le dea sfinţii lui Dumnezeu. Orice sfânt poate să ceară de la Dumnezeu ­lucrurile pentru care ne rugăm, dacă acestea ne sunt spre folos şi spre mântuirea sufletelor noastre. Şi totuşi, după cuvintele Apostolului, ­„darurile sunt felurite” (I Cor. 12, 4). După împrejurările vieţii sfinţilor, ori după voia osebită a lui Dumnezeu, unii ­dintre sfinţi ajută celor care se roagă lor pentru un anumit lucru, alţii – pentru un altul, după darurile lor; şi nu există necaz al vieţii, nevoie sufletească ori trupească la care să nu răspundă un plăcut al lui Dumnezeu şi pe care să n-o împlinească acesta.

SFANTA SCRIPTURA

Totalul afișărilor de pagină

Etichete

. . Despre Evlavie .RUGĂCIUNE “Tâlcuire la Tatăl nostru” ABECEDARUL VIETII DUHOVNICESTI ACATISTE ACATISTUL Cuviosului Ioan de la Prislop Acatistul Sfântului GHERASIM KEFALONITUL Acatistul Sfintei Cruci Acatistul Sfintilor Brancoveni Adormirea Maicii Domnului Adormirea Preasfintei Născătoare de Dumnezeu Adormirea Sfintei Ana ADUCEREA MOAŞTELOR SFÂNTULUI MUCENIC ŞTEFAN AGHIAZMA SAU APA SFINTITA AICI GASESTI CANTARI BISERICESTI AICI GASESTI INDREPTAR PENTRU SPOVEDANIE AICI GASESTI INTREBARI SI RASPUNSURI AICI GASESTI SFATURI DUHOVNICESTI AICI SANT CELE MAI IMPORTANTE RUGACIUNI AICI SE GASESC SFINTE MOASTE Alexandru Pesamosca Arhanghelui Gabriel. Arhiepiscop Justinian Chira ARHIMANDRIT TEOFIL PARAIAN Articole Apopei Roxana Articole Ioan Monahul AUDIO..VISARION IUGULESCU BISERICI BUNA VESTIRE CANOANELE SFANTULUI CALINIC Canon de rugăciune către Sfinţii Mucenici Evlampie şi Evlampia - sora lui Canonul Sfantului Andrei Criteanul din Postul Sfintelor Pasti Canonul Sfantului Meletie al Antiohiei CARTI INTERESANTE Cei patru Sfinţi Evanghelişti CELE 7 PLANSURI..EFREM SIRUL Cine a fost Zorica Laţcu Teodosia? Citate CUGETARI ORTODOXE CUM SA NE RUGAM CUVINTE DE FOLOS Cuviosul Arhimd. Sofronie Cuviosul Gherontie Cuviosul Nicodim de la Tismana (26 Decembrie) CUVIOSUL SERGHIE: Cuviosul Tadei de la Vitovnita Cuviosului Sofronie Saharov DESPPRE VRAJI SI FARMECE DESPRE CINSTIREA SFINŢILOR DESPRE AVORT DESPRE ACATISTE SI PARACLISE DESPRE APOCALIPSA DESPRE BOALA Despre Boboteaza DESPRE CLEVETEALA SI JUDECATA. Despre Clopote Despre colivă DESPRE CREDINTA DESPRE CRUCE DESPRE DIAVOL DESPRE DRAGOSTE Despre educatia crestina a copiilor Despre Frică DESPRE HAINELE PREOTESTI DESPRE ICOANE DESPRE INGER PAZITOR Despre invidie Despre iubire DESPRE JUDECAREA APROAPELUI DESPRE JUDECATA DE APOI SI VIATA DUPA MOARTE DESPRE JUDECATILE LUI DUMNEZEU DESPRE LACRIMI DESPRE LUMANARI DESPRE MAICA DOMNULUI DESPRE MANIE Despre milostenie DESPRE MOARTE DESPRE OZN-URI DESPRE PACAT DESPRE POCAINTA DESPRE POST Despre PREOTUL DUHOVNIC DESPRE RAI SI IAD DESPRE RUGACIUNE Despre Rugaciunea Inimii Despre Sfanta Impartasanie DESPRE SFINTELE MOASTE DESPRE SFINTELE MOASTE Sfântul Ioan Gură de Aur DESPRE SMERENIE DESPRE SMERENIE MANDRIE SI EGOISM DESPRE SUFLET DESPRE TALISMAN DESPRE TRUFIE DESPRE URA DIN SFATURILE DE LA PARINTELE IOAN Din sfaturile Preotului Ioan Clopotel DREPTUL SIMEON ŞI SFÂNTA PROOROCIŢĂ ANA Drumul sufletului după moarte DUCEŢI-VĂ SĂ VĂ ARĂTAŢI PREOŢILOR Dudul lui Zaheu - Biserica Sfantul Elisei din Ierihon Duminica Tuturor Sfintilor ENIGMA MARAMEI VERONICĂI EPISTOLIA DOMNULUI Fuga in Egipt ICOANA BIZANTINĂ IER. SAVATIE BASTOVOI IEROD. VISARION IUGULESCU INDICATIILE TESTAMENTARE ALE LUI IOAN IANOLIDE: Inmormantarea Înalt Prea Sfințitului Mitropolit Nicolae al Banatului Intampinarea Domnului INTERVIURI Intrarea Domnului in Ierusalim INVATATURI IZVORUL TAMADUIRII ÎNAINTEPRĂZNUIREA ÎNTÂMPINĂRII DOMNULUI Kamenski Mănăstirea "Înălţarea Domnului" Lancea cu care a fost omorât Hristos Legenda Sfântului Valentin MANASTIREA HUREZU MARGARITARE DUHOVNICESTI MINUNEA DE LA SF.MORMANT Minuni ale Sfantului Nectarie MINUNI.. Mitropolitul Antonie al Surojului MITROPOLITUL BARTOLOMEU ANANIA Nasterea Sf Ioan Botezatorul O rugăciune de dimineaţă OSÂNDIRE DE SINE SI EGOISM PARACLISUL SFINȚILOR MUCENICI ADRIAN ȘI NATALIA (26 AUGUST) Parastasele și folosul lor PARINTELE ADRIAN FAGETEANU PARINTELE ARSENIE BOCA PARINTELE ARSENIE PAPACIOC Parintele Gheorghe Calciu Dumitreasa PARINTELE ILARION ARGATU PARINTELE ILIE LACATUSU PARINTELE IOSIF TRIFA PARINTELE JUSTIN PARVU Parintele Maxim un stalpnic al zilelor noastre Parintele Nichifor cel lepros PARINTELE PAISIE AGHIORITUL PARINTELE PETRONIU TANASE PARINTELE PORFIRIE PARINTELE SOFIAN BOGHIU Parintele Teofil Paraian PARINTELE VISARION IUGULESCU Părintele Cleopa Ilie Părintele Constantin Galeriu Părintele Iulian de la Prodromu Părintele Iustin Pârvu Părintele Proclu Nicău PĂRINTELE PROFESOR DUMITRU STĂNILOAE Părintele Rafail Noica Pătimirea Sfinţilor Mucenici Trofim Savvatie şi Dorimedont († 276) Pelerinaj Grecia 2017 Pelerinaj Israel PILDE PILDE CRESTINE PILDE DIN PATERIC POEZII POEZII ..IISUS HRISTOS Poezii cu Preot Ioan POEZII DE ANDREI BOTOSANU POEZII DE CAMELIA CRISTEA Poezii de Costel Ursu Poezii de Daniela Ibisin Poezii de Doru Avram Poezii de Eliana Popa POEZII DE ILARION ARGATU Poezii de Maria Pintecan Poezii de Pr.Gabriel Militaru Poezii de Preot Sorin Croitoru POEZII DE RADU GYR POEZII DE TRAIAN DORZ Poezii de Valeriu Gafencu Poezii de Vasile Militaru Policarp si Laurentiu POVESTIRE POVESTIRI DIN PATERIC POVESTIRI DUHOVNICESTI POVESTITE DE SFINTI Pr. Efrem Atonitul PR. PAISIE OLARU Preot PREOT Ioan Dumitriu de la Parohia Tipografilor Preotul Andrei Constantin PREVIZIUNI Prigonită pentru Iisus Hristos la doar 14 ani PROFETII Prohodul Domnului Proorocul Moise PROTOSINGHELUL NICODIM MANDITA Pruncii Simeon şi Parascheva Psalmi Psalmul 50 (al lui David) Psaltirea PUSTNIC ONUFRIE Răspunsuri Duhovnicesti de la părintele Argatu Rucăciune către sfinti Rugaciune catre Domnul nostru Iisus Hristos Rugaciune pentru bolnavii de cancer. RUGACIUNEA PARINTELUI GHERONTIE - PENTRU ORICE DORINTA Rugaciunea Sfintei Cruci RUGACIUNI Rugăciune catre Sfantul Ilie Rugăciune catre Sfantul Nectarie Rugăciune către Mântuitorul a Sfântului Dimitrie al Rostovului RUGĂCIUNE CĂTRE PĂRINTELE ARSENIE BOCA Rugăciune către Sfântul Apostol Simon Zilotul Rugăciune către Sfântul Apostol şi Evanghelist Ioan Rugăciune către Sfântul Ierarh Ioan Maximovici RUGĂCIUNE CĂTRE SFÂNTUL MUCENIC VENIAMIN DIACONUL Rugăciune către Sfântul Prooroc Ilie Tesviteanul RUGĂCIUNE CĂTRE TOTI SFINTII Rugăciune de pocăinţă Rugăciune pentru căsătorie... RUGĂCIUNEA PREACUVIOSULUI PĂRINTE IOAN DAMASCHIN Rugăciunea ultimilor Părinţi de la Optina Rugăciuni Rugăciuni către Sfinţii Arhangheli pentru fiecare zi a săptămînii Rusaliile SA FIM OAMENI SA-I AJUTAM SARBATORI Săpămana Patimilor Sânzaienele Schimbarea la Fată SCOPUL VIETII CRESTINESTI SEMNIFICATIA NUMELUI NOSTRU. Sf .Ghelasie de la Râmeţ Sf ap Iacob al lui Zevedeu SF DIMITRIE IZVORATORUL DE MIR Sf Gheorghe Sf Ignatie SF. IERARH ANTIM IVIREANU Sf. Ignatie Teoforul SF. IOAN DE LA PRISLOP Sf. Mc. Calistrat; Sf. Porfirie Bairaktaris SF.APOSTOL SI EVANGHELIST LUCA SF.IERARH CALINIC DE LA CERNICA Sf.Ignatie Briancianinov Sfanta Mucenită Tatiana Sfanta Alina Sfanta Ana SFANTA CUVIOASĂ PARASCHEVA SFANTA DUMINICA SFANTA ECATERINA Sfanta Eugenia Sfanta Evdochia SFANTA FILOFTEIA Sfanta Fotinii SFANTA HRISTINA Sfanta Iulia SFANTA LITURGHIE Sfanta Lucia Sfanta Macrina Sfanta Maria Egipteanca Sfanta Maria Magdalena Sfanta Marina Sfanta Mucenita Haritina Sfanta Mucenita Tecla Sfanta Mucenită Tatiana SFANTA PARASCHIVA Sfanta Salomeea Sfanta Teodora Sfanta Varvara Sfanta Veronica SFANTA XENIA Sfantul Mc Ioan Valahul SFANTUL ADRIAN Sfantul Alexandru Sfantul Andrei - Apostolul romanilor Sfantul Andrei Rubliov Sfantul Antonie de la Veria Sfantul Ap.Timotei SFANTUL APOSTOL ANDREI SFANTUL APOSTOL IOAN Sfantul Apostol si Evanghelist Matei Sfantul Apostol Tadeu Sfantul Apostol Toma Sfantul Calinic de la Cernica SFANTUL CRISTIAN Sfantul Cuvios Patapie SFANTUL DANIIL SIHASTRUL Sfantul Dimitrie al Rostovului Sfantul Dobri Dobrev SFANTUL DUMITRU Sfantul Efrem Cel Nou Sfantul Efrem Katunakiotul Sfantul Eftimie cel Mare Sfantul Emilian Sfantul Ermolae Sfantul Fanurie SFANTUL GHEORGHE Sfantul GHERASIM DE LA IORDAN Sfantul Gherasim din Kefalonia Sfantul Grigorie cel Mare - Dialogul SFANTUL GRIGORIE DECAPOLITUL Sfantul Haralambie SFANTUL IERARH PARTENIE Sfantul Ierarh Vasile cel Mare SFANTUL ILIE Sfantul Ioan cel Nou de la Suceava SFANTUL IOAN DAMASCHIN Sfantul Ioan de Kronstadt SFANTUL IOAN RUSUL SFANTUL IOAN SCARARUL SFANTUL IOSIF DE LA PARTOS Sfantul Isidor din Hios Sfantul Isidor Pelusiotul Sfantul Iuda Sfantul Iuliu Veteranul Sfantul Lazăr din Betania SFANTUL MARCU ASCETUL Sfantul Maxim Mărturisitorul SFANTUL MINA SFANTUL MUCENIC EUSTATIE Sfantul Mucenic Gheorghe Sfantul Mucenic Polieuct Sfantul Mucenic Procopie SFANTUL MUCENIC TRIFON Sfantul Nechifor Leprosul SFANTUL NECTARIE SFANTUL NICOLAE Sfantul Nicolae Steinhardt Sfantul Nil Dorobantu SFANTUL PANTELIMON Sfantul Parinte Vichentie Malău Sfantul Policarp Sfantul Prooroc Iona Sfantul Sava cel sfintit SFANTUL SELAFIL DE LA NOUL NEAMT SFANTUL SERAFIM DE SAROV Sfantul Serafim de Virita Sfantul Simeon Stalpnicul SFANTUL SPIRIDON SFANTUL STEFAN Sfantul Stefan cel Mare SFANTUL STELIAN Sfantul Teodor Studitul Sfantul Teodor Tiron Sfantul Teodosie cel Mare Sfantul Teodosie de la Brazi SFANTUL TIHON DE ZADONSK Sfantul Valentin (ORTODOXUL) SFANTUL VASILE SFANTUL VICTOR Sfantul. Cuvios Dimitrie cel Nou SFATURI DUHOVNICEŞTI ALE UNUI STAREŢ DE LA OPTINA SFATURI CRESTINE SFATURI DE LA PARINTELE IOAN SFATURI DUHOVNICESTI SFATURI PENTRU ANUL NOU Sfaturi pentru suflet SFATURI PENTRU VIAŢA DUHOVNICEASCĂ Sfăntul Mercurie SFÂNTA MUCENIŢĂ AGATA Sfânta Muceniţă Agnia SFÂNTA MUCENIŢĂ PARASCHEVI Sfânta Muceniță Sofia și fiicele sale Sfânta Salomeea Sfânta Teodora de la Sihla SFÂNTUL LAVRENTIE DE CERNIGOV Sfântul Siluan Atonitul... Sfântul Antonie cel Mare Sfântul Apostol Filip SFÂNTUL APOSTOL IACOB AL LUI ALFEU Sfântul apostol Luca Sfântul apostol Luca al Crimeii Sfântul Apostol și Evanghelist Ioan Sfântul Ciprian si Iustina SFÂNTUL CUVIOS ANTIPA DE LA CALAPODEȘTI ( 10 ianuarie) SFÂNTUL CUVIOS IOAN ZEDAZNELI Sfântul Cuvios Macarie cel Mare sau Egipteanul Sfântul cuvios Memnon SFÂNTUL CUVIOS ONUFRIE CEL MARE Sfântul Cuvios Paisie de la Neamţ SFÂNTUL CUVIOS TEOFIL CEL NEBUN PENTRU HRISTOS Sfântul Efrem Sirul Sfântul Gheorghe Hozevitul Sfântul Grigorie de Nyssa Sfântul Grigorie Palama Sfântul Ierarh Eumenie Sfântul ierarh Ioan Maximovici cel nou SFÂNTUL IERARH IOSIF CEL NOU DE LA PARTOŞ Sfântul Ioan Botezătorul SFÂNTUL IOAN CARPATINUL: Sfântul Ioan Evanghelistul Sfântul Ioan Gură de Aur Sfântul Ioan Iacob Hozevitul Sfântul Ioan Rilă SFÂNTUL ISAAC SIRUL SFÂNTUL MARE MUCENIC TEODOR STRATILAT Sfântul Moise Etiopianul. SFÂNTUL MUCENIC CALINIC Sfântul Nicolae Sfântul Nicolae Velimirovici Sfântul Pahomie SFÂNTUL PROOROC ZAHARIA SFÂNTUL SERAFIM DE LA SAROV 1759 - 1833 SFÂNTUL SFINTIT MUCENIC FILUMEN Sfântul Sfinţit Mucenic Dionisie Areopagitul; Sfântul Mucenic Teoctist Sfântul Sfințit Mucenic Ierotei SFÂNTUL SFINŢIT MUCENIC LUCHIAN Sfântul Sfințitul Mucenic Ignatie SFÂNTUL TEOFAN ZAVORATUL SFIINTII-PRIETENII LUI DUMNEZEU Sfintele Mucenite Agapi Hionia si Irina SFINTELE PASTI SFINTELE TAINE SFINTI Sfintii Zotic Atal Camasis si Filip de la Niculitel Sfintii 42 de Mucenici din Amoreea SFINTII APOSTOLI SFINTII APOSTOLI PETRU SI PAVEL SFINTII ARHANGHELI MIHAIL SI GAVRIL Sfintii Atanasie si Chiril SFINTII CHIR SI IOAN SFINTII CONSTANTIN SI ELENA Sfintii Cozma si Damian Sfintii impărati Constantin si Elena Sfintii Inchisorilor SFINTII IOACHIM SI ANA Sfintii Mari Mucenici Serghie si Vah. Sfintii Martiri Brâncoveni Sfintii Marturisitori Ardeleni Sfintii Mihail si Gavril Sfintii Români Sfintii Simeon si Ana Sfintii Trei Ierarhi Vasile Grigorie si Ioan Sfintii Varsanufie si Ioan Sfintii Zilei Sfinţii 40 de Mucenici din Sevastia Armeniei (9 martie) Sfinții Mucenici Pavel şi Iuliana SFINŢII ŞI OCROTIRILE LOR Sfînta Mare Muceniţă Irina Sfîntul Antonie de la Iezeru-Vîlcea SINUCIGAŞII SOBORUL MAICII DOMNULUI Soborul Sfinților 70 de Apostoli. TAINA CASATORIEI TAINA SFINTEI SPOVEDANII TEODORA DE LA SIHLA TROPARUL SFANTULUI MUCENIC VLASIE TROPARUL SFINTILOR TREI IERARHI TUTUNUL ŞI ŢIGĂRILE = PĂCATUL SINUCIDERII Ultimele trei dorinţe ale lui Alexandru cel Mare VALERIU GAFENCU VAMEȘUL ȘI FARISEUL VAMILE VAZDUHULUI Versuri de Horațiu Stoica VIATA LUI IISUS HRISTOS Viața Sfântului Iosif cel Nou de la Partos VORBESTE PARINTELE GEORGE ISTODOR

SFINTI

SFINTI